keskiviikko 3. helmikuuta 2010

kalligrafiaharjoitusta

Olen käynyt Kokkolaopiston kalligrafiakurssilla, opettajana Tiiu Kuiv.
Todella mielenkiintoista, vaikka alussa tunsi itsensä aivan ekaluokkalaiseksi.
Nyt on siirrytty jo "kauniisiin kirjaimiin" ja olen mielestäni oppinut tekemään A:n.
Sehän on suuri saavutus, edelleenkin muistuu se ekaluokka mieleen !!
Tässä muutama harjoitusnäyte.
Tarkoitukseni on yhdistää tekstejä akvarellimaalaukseen
jotenkin.... se jää nähtäväksi..... Tässä oikealla ylhäällä on käytetty akvarellivärejä,muissa mustetta.
Huomenna taas tunnille, mikähän kirjain nyt onnistuu ;)

4 kommenttia:

SinikkaHelena kirjoitti...

Juu-u vallan totista touhua,vaikkakin mielenkiintoista ja hauskaa.
Omasta kouluajastani kaunokirjoitus niin mielessä,en alistunut kauniiseen koukerointiin, vaan kirjoittelin omalla käsialallani ja numero todistuksessa sen mukainen.
Nythän on kertakaikkiaan opea toteltava.
Jospa minäkin nyt illalla pääsisin tunnille.
Ihailen sinun työjälkeä,harjoitusta sinulla enempi minua.

ritvau kirjoitti...

Niin, olenhan minä tätä jo ehtinyt pitempään opetella. Ei vaan juurikaan ole tullut kotona tehtyä.... nyt kyllä innostaa jo kun on päässyt näihin kirjaimiin !Nähdään illalla........

Ritu kirjoitti...

Minä en enää ymmärrä kaikkea mitä Sinä kaimaseni puuhaat. Alkaa nuo minun sukankutomishommani tuntumaan alkeellisilta !!! Helmikuuta vain sinne rannikolle päin Siikalatvalta !

ritvau kirjoitti...

Kuuleppas Kaima.... minä en koskaan saa aikaiseksi niin upeita sukkia kuin sinä ! Kaikkea "turhuuksia" täytyy vaan kokeilla....onnistuminen on sitten eri asia...
Sinä voisit muuten laittaa neuleblogin, ja niitä juttujasi myös voisit laittaa blogiin, olisi useammalle ihmiselle iloa niistäkin !!!