perjantai 3. helmikuuta 2012

Pysyykö tyttö pystyssä


Tässä viime keskiviikon aikaansaannos.....  Näen tässä vaiheessa kyllä itseni,
on niin vanhan ja ryppyisen näköinen !! mutta mallihan on nuori ja sileä....
Päähän olen vaan lätkinyt savea, siinä ei mitään muotoa vielä.
Kyllä tyttöparka aika kovaa käsittelyä sai osakseen, vasaraa ja puukkoa...
rintakehä oli vähän liian leveä !!  Ryhti meinasi varmaankin kovasta käsittelystä
johtuen pettää kokonaan, mutta ope pelasti tilanteen laittamalla kiilaa alustaan.
Siis ylhäällä vasemmalla tunti alussa ja oikealla lopussa.Vasemmalla alhaalla
Sinikka ja Kaija-ope yhdessä suunnittelevat, minun tyttöni kurkkii oikealla ja Soilen
"ruustinna" vasemmalla !   Tässä näkee miten erilaisenkin työn voi mallista tehdä.
Onkin kyseessä ihan oikea taiteilija, mehän aivan noviiseja tässä hommassa !

Sanotaan että keskeneräistä työtä ei saisi esitellä, kuitenkin haluan kertoa teille koko
työn kulun.... moni tuntuu olevan kiinnostunut!

5 kommenttia:

sylvi kirjoitti...

Hienoa työtä!

SinikkaHelena kirjoitti...

Tietysti olen iloinen ja onnellinen tyttösi puolesta, mutta hiukka kadehdin..(rakkaudella)!!
On se vaan niin mahtis tuo tyttösi!
Olen minä aikas hassu kun aina kykyjäni isompia haasteita haukkaan, vaan asenne oltava, meni syteen tai saveen ei maailma kaadu.
Sinä saat kyllä ihanan patsastytön,on "kokonen ja näkönen".
Jos minunkin tekeleeni valuvaiheeseen pääsee niin mielissänihän minä. Monta on haastetta vielä edessä..

ritva kirjoitti...

Taitavaa työtä,hienoa:)

Sirkka kirjoitti...

On se mielenkiintoista, jännä nähdä sitten valmis työ.

ritvau kirjoitti...

Kiitos kommentoijille! iso urakka tästä tuli, mutta mielenkiintoista on... yhtään ei tiedä kuinka käy!